قیمت آجر سفال 15 سانتی تهران قیمت آجر سفال 15 سانتی تهران .

قیمت آجر سفال 15 سانتی تهران

آیا آمازون قصد دارد صدها کتابفروشی فیزیکی را باز کند؟

 

وال استریت ژورنال گزارش می دهد که مدیر عامل یک زنجیره بازار ، جنرال رشد عمومی ، به سرمایه گذاران گفت که آمازون در حال باز کردن فروشگاه های "300 تا 400" در مراکز تجاری در سراسر کشور است.

آمازون در مورد این مطلب اظهار نظر نکرده است. در هر سه به روزرسانی سرگرم کننده از این داستان Gizmodo ، این سیاستی را ذکر کرده است که درمورد "شایعات و گمانه زنی ها" اظهارنظر نکند و داستانهایی را منتشر کند که "گمراه کننده" هستند ، اما همچنین از انکار آن خودداری کردند. این نشان می دهد که آمازون هر دو ممکن است به یک آجر و ملات مربوط باشد ، و اینکه نمی خواهد از این طریق بیرون بیاید.

فروشگاه های فرضی آمازون احتمالاً شبیه فروشگاهی است که سال گذشته در سیاتل افتتاح شد ، که پل ثابت با خاطره انگیز از آن به عنوان "بزرگترین کتابفروشی فرودگاه جهان" یاد کرد. (ما نیز تحت تأثیر قرار نگرفتیم.)

بزرگترین سوال اینجاست: چرا؟ آمازون همیشه نسبت به سربار گران قیمت بی تفاوت بوده است و پرش از یک فروشگاه به صدها کاراکتر نیست. این امکان وجود دارد که آمازون فروشگاه ها را به عنوان انبارهای کوچک ببیند که در تلاش خود برای تحویل یک روزه به یک واقعیت مقرون به صرفه کمک کند. همچنین ممکن است (هرچند که احتمالاً کمتر احتمال دارد) که آمازون انتظار دارد Barnes & Noble ، که به میزان خطرناکی پول نقدی در دست دارد ، از بین برود.

اما تا زمانی که چیز دیگری نشنویم ، به نظر می رسد آمازون به دنبال گسترش ملات آجر و خشتی بسیار سریعتر از آن چیزی است که انتظار می رود بسیاری از من ، از جمله خودم.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۳۶:۰۸ توسط:محمد رضا موضوع: نظرات (0)